A Földművelésügyi Minisztérium (FM) folytatja az együttműködést a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel, amelynek védjegyei már megtalálhatóak közel 160 cég, mintegy négyezer termékén – írja a vg.hu.
A Magyar Üzleti Világ portálon is számos olyan magyar vállalatot mutattunk már be, akik például elnyerték – nem is egyszer – a Magyar Termék Nagydíjat.
A hazai gazdaság és a vállalkozások fejlődésének óriási lendületet adhat, ha előnyben részesítjük őket. Ehhez pedig a célirányos együttműködések nagyban hozzájárulhatnak.
A Földművelésügyi Minisztérium hétfői közleménye szerint az FM partnere a tizenkét éve alapított nonprofit társaságnak, mely származást és eredetet tanúsító védjegyeivel a hazai áruk könnyű azonosíthatóságát segíti, növelve ezzel a magyar termékek iránti keresletet.
Az együttműködéssel a tárca kiemelt célja, hogy támogassa a magyar élelmiszerek fogyasztásának növekedését, a magyar élelmiszer előállítókat, továbbá felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásával járó előnyökre – írták.
A „Magyar Termék” védjegyek fellelhetők azon termékeken, melyek száz százalékban magyar alapanyagból Magyarországon készültek, a „Hazai Termék” elnevezésnél az élelmiszernek hazai feldolgozásúnak és az összetevőket tekintve legalább felében magyar származásúnak kell lennie.
Február végén jelenik meg a MÜV interjúkötete Innovátorok az iparban címmel, amelyben magyar vállalkozások fejlődését, értékeit mutatjuk be. Közülük az egyik a Gallicoop Zrt. lesz, akiknek kiváló pulykahús termékei igen kedveltek itthon is. (A fotó is a Gallicoop üzemében készült.)
Vereb István