A KLM járataihoz szinte órát lehet igazítani – ez szűrhető le a legmegbízhatóbb légitársaságokról szóló jelentésből, amelyet a repülési statisztikákat feldolgozó Flightstats tett közzé.
A szakportálnál az interkontinentális járatokat üzemeltető légitársaságokra kiterjedő, 2016-os felmérés alapján első helyre került a KLM, akik 88,5 százalékos pontossággal dolgoztak, azaz a nagy távolságot teljesítő tíz járatuk közül kilenc időben landolt a célállomáson.
A fegyelmezettség is döntően hozzájárul egy-egy légitársaság megítéléséhez, így a sztrájkok és a járattörlések sokat ronthatnak az összképen.
Az ön cégének, termékének mi az az egy jellemzője, értéke, haszna, ami megkülönböztetheti a versenytásakétól? Ami miatt érdemes önt választani?
Jöjjön, mutassa be az Együttműködő Vállalkozók Országos Találkozóján!