Kiváló kommunikáció és brandépítés egy nagykanizsai cégtől

0

Szeretetfát ültettek és időkapszulát is elástak a kiskanizsai ovisok – adta hírül a kanizsatv.hu (fotó: szintén kanizsatv). De mi köze ennek a kommunikációhoz és a brandépítéshez?

Az akcióban aktívan közreműködött a Kódguru Kft. A cég vezetője, Tarnai Tímea elárulta, hogy a kapszulába rajzokat és üzenetekkel ellátott szeretetszalagokat zártak a gyerekek, amelyet ők adtak az ovisoknak.

A szalagokon a gyerekek üzeneteit és vágyait örökítették meg, ezek például arról szóltak, hogy szeretik az anyukájukat, illetve szeretnének egy autót. A tervek szerint az általános iskola elvégzése után együtt ássák majd ki a kapszulát, addig viszont közösen nevelik a szilvafát, amelyet szintén a Kódguru Kft. adományozott az óvodának.

„A berendezéssel egy szatén szalagot nyomtatunk, amely az ajándékok perszonalizálására, személyesebbé tételére szolgál, de ezt kreatívan is fel lehet használni, amelyet szerettünk volna megmutatni. A gyermekeket nagyon érdekli, maga a technológia is, mi meg örömmel eláruljuk és megmutatjuk.” – mondta a helyi televízió munkatársának Tarnai Tímea.

Ahhoz, hogy egy cég a termékét ismertebbé tudja tenni, főleg, ha innovatív megoldásról van szó, akkor azt nagyon sokféle módon lehet/kell kommunikálni, hogy a célpiac megértse a hasznát, előnyeit.

Gyakran nehéz úgy kommunikálni, hogy az ne tünjön egyértelmű reklámnak! Sőt, még közben egyértelmű szimpátiát, bizalmat is tudjon építeni. Viszont a Kódguru Kft. vezetői ezt nagyszerűen megoldották ezzel az akcióval. Ezért is érdemes róluk példát venni!

Mivel ott volt a helyi televízió, illetve rendelkezésre áll a közösségi média is (én is onnan értesültem róla), percek alatt az egész országban sok ezer emberhez eljut az üzenet.

Vereb István

Előző cikkAkik szövetségre léptek egy közös ügyért
Következő cikkTudásmegosztás az új ipari forradalom idején

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here