Szeretetfát ültettek és időkapszulát is elástak a kiskanizsai ovisok – adta hírül a kanizsatv.hu (fotó: szintén kanizsatv). De mi köze ennek a kommunikációhoz és a brandépítéshez?
Az akcióban aktívan közreműködött a Kódguru Kft. A cég vezetője, Tarnai Tímea elárulta, hogy a kapszulába rajzokat és üzenetekkel ellátott szeretetszalagokat zártak a gyerekek, amelyet ők adtak az ovisoknak.
A szalagokon a gyerekek üzeneteit és vágyait örökítették meg, ezek például arról szóltak, hogy szeretik az anyukájukat, illetve szeretnének egy autót. A tervek szerint az általános iskola elvégzése után együtt ássák majd ki a kapszulát, addig viszont közösen nevelik a szilvafát, amelyet szintén a Kódguru Kft. adományozott az óvodának.
„A berendezéssel egy szatén szalagot nyomtatunk, amely az ajándékok perszonalizálására, személyesebbé tételére szolgál, de ezt kreatívan is fel lehet használni, amelyet szerettünk volna megmutatni. A gyermekeket nagyon érdekli, maga a technológia is, mi meg örömmel eláruljuk és megmutatjuk.” – mondta a helyi televízió munkatársának Tarnai Tímea.
Ahhoz, hogy egy cég a termékét ismertebbé tudja tenni, főleg, ha innovatív megoldásról van szó, akkor azt nagyon sokféle módon lehet/kell kommunikálni, hogy a célpiac megértse a hasznát, előnyeit.
Gyakran nehéz úgy kommunikálni, hogy az ne tünjön egyértelmű reklámnak! Sőt, még közben egyértelmű szimpátiát, bizalmat is tudjon építeni. Viszont a Kódguru Kft. vezetői ezt nagyszerűen megoldották ezzel az akcióval. Ezért is érdemes róluk példát venni!
Mivel ott volt a helyi televízió, illetve rendelkezésre áll a közösségi média is (én is onnan értesültem róla), percek alatt az egész országban sok ezer emberhez eljut az üzenet.
Vereb István