A Julius-Globe-nál a flexibilitás és a partneri együttműködés hozta meg az áttörést

0

Az elején meglehetősen nehéz feladat volt a vevőkörünk megszerzése, piaci részesedésünk növelése – mondta Rácz Erika, minőségügyi vezető. – Folyamatos piackutatási tevékenységeket végeztünk, ami még jelenleg is folyik, viszont most már sokkal könnyebb.

– Sok B2B tárgyaláson vettünk részt annak idején, általában 95%-ban külföldön. Számos szakmai workshopon, vásárokon voltunk jelen, általában nagy szerencsénk volt a külföldi multinacionális cégekkel. Igazából már a kezdetektől fogva megbíztak bennünk a vevőink.

A rövid videóban még több információt talál a cégről:

A siker egyik legfontosabb feltétele, hogy tudjon magáról, a jelenlegi helyzetéről megfelelően gondolkodni.
Lássa tisztán, hogy honnan jön, hol tart, és mit akar – legyen akár magánéleti, akár szakmai, akár üzleti célja.

Ha ismeri a helyes attitűdöt, ha képes megtenni a szükséges lépéseket, akkor tudja elérni, amit akar – és szerencse, vagy csodák sem kellenek hozzá.

Akkor mások példája (akár a Julius-Globe Kft-é) nem megbénítja, hanem inspirálja.
Akkor lesz képes jobb, sikeresebb, minőségibb életet élni.

Ha Ön is szeretne hetente 5 fejlődő cégről konkrét információkat kapni, amiből tanulhat, illetve, akikkel felveheti a kapcsolatot, akkor kattintson ide »

Ha csak az aktuális kiadvány érdekli, kattintson ide »

Előző cikk20 éve az irodák szolgálatában
Következő cikkMagyarország legnagyobb és leglátogatottabb minőségügyi rendezvénye

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here