Így lehetett beszállítóból termékfejlesztővé válni együttműködésekkel

0

Az, hogy egy vállalkozás mire fókuszál, milyen célokat tűz ki, az nagymértékben meghatározza a jövőjét, üzleti lehetőségeit.

Erre hoztam most példaként a Rati Kft. ügyvezetőjét, Rajnai Attilát, aki egy teljesen új vállalati kultúrát honosított meg és egy együttműködés alapú stratégiát vezetett be.

Nézze meg a videóban, mi volt koncepciója lényege és milyen eredményeket hozott számára:

Ön mi az, amire fókuszál 2017-ben és 2018-ban?
Milyen növekedési és értékesítési, valamint fejlesztési céljai vannak?

Ha van elképzelése, akkor gazdagodjon most olyan értékekkel, stratégiai partnerekkel, projektekkel, új lehetőségekkel, illetve értékesítési módszerekkel 3 hónap alatt, ami elősegíti az ön növekedési, értékesítési céljainak elérését.

Várjuk önt a Növekedési és Értékesítési Szakmai Csoportunkba itt »

Előző cikkHogyan tud egy élelmiszeripari családi vállalkozás folyamatosan fejlődni?
Következő cikkÖnről milyen kép él az ügyfelei fejében?

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here