Együttműködés, innováció és siker két magyar cég között

0

Amikor először hallottad hírét az elektromos autónak (emlékszel a pillanatra?), talán meglepődtél, mert korábban legfeljebb vicces utópiaként jutott eszedbe a lehetőség, semmiképp nem megvásárolható valóságként. 

Elkészítettünk neked egy olyan innovációt, amire talán gondolni sem mertél, olyan valószínűtlen volt, hogy valaha elérhető lesz: ez pedig a kiállított számláid és a bankszámla-forgalmad automatikus szinkronizálása, az autokassza! 

Így kezdte a blogbejegyzését a minap a Számlázz.hu. Azért ragadta meg a figyelmemet ez a hír, mert itt egy nagyszerű példáját láttam annak, milyen fantasztikus eredményeket képes produkálni a cégek közötti együttműködés.
Az üzleti együttműködés haszna ebben az esetben az innováció, a fejlődés, a versenyképesség területén számszerűsíthető.

Miről is van szó?

Egy szép őszi napon megkereste a Számlázz.hu vezetését Magyarország egyik leginnovatívabb bankjának (MagNet Bank) képviselője, hogy van egy ötlete. Azon gondolkodtak, hogyan lehetne elérni, hogy a kiállított számlák adatai és a banki forgalom “kommunikálni kezdjenek” egymással.

Mivel a bankszámlavezetés és a számlázás is nagyrészt “gépi” folyamat, ezért azt akarták elérni, hogy ez a két “gép” beszélgessen egymással. Stygár László, a Számlázz.hu szolgáltatásfejlesztési vezetője szerint ugyanis

minden olyan munkát, aminek az elvégzésében ember nem talál örömet, robotnak kellene elvégeznie. És ezt el is tudja végezni!

A fejlesztők véleménye szerint mostantól nem kell éjszakába nyúlóan bogarásznia a vállalkozónak a beérkezett utalásait, hogy lássa, melyik számlájára érkezett meg a megfelelő összeg. Mostantól nem kell akár hetente fél munkanapokat “összepontozásra” fordítani.

A fejlesztési folyamat természetesen egyáltalán nem volt egyszerű. Mind a MagNet Bank, mind pedig a Számlázz.hu fejlesztői csapata számtalan olyan problémát oldott meg menet közben, amivel más szolgáltatásai esetén még nem találkozott. A fejlesztés és a béta-üzem során felmerült minden kérdést megválaszoltak. A szolgáltatást a két cég közös ügyfelei vehetik igénybe.

Az autokassza szolgáltatás díjmentes, automatikusan jóváírja a bevételeket, szükségtelenné teszi a fölösleges fizetési felszólítások küldözgetését, díjbekérőre érkező utalás után automatikusan kiállítja a számlát, egyszerűen beüzemelhető, és naponta akár több órányi adminisztrációt megtakarít.

Ön milyen cégekkel tudna olyan közös fejlesztést bonyolítani, ami növelheti versenyképességét, illetve több érdeklődőt hoz?
Csatlakozzon az Együttműködő Gazdaság Programhoz, és húzzon hasznot más cégek tudásából, kapcsolataiból, adottságaiból!

 

Előző cikkK+F pályázat együttműködések támogatására
Következő cikkÚjdonságok a digitális világ „csúcstalálkozóján”

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here