Céglátogatás a Kajahu-nál értékes tapasztalatokkal

0

Hogyan érhetjük el a következő évben azt, hogy a potenciális és a meglévő ügyfeleink odafigyeljenek ránk, értékeljék a termékeinket, szolgáltatásainkat, örömmel vásároljanak tőlünk és szívesen tovább is ajánljanak?

Erről szólt az elmúlt héten a különleges céglátogatásunk a Hozzáadott érték Mesterműhely keretén belül, amikoris elátogattunk a Kajahu éttermébe – Budapesten, a Petőfi Sándor utcába.

Kiss Gábor, a Kajahu marketingvezetője magyarázta el az étterem koncepcióját és avatott be azokba a hozzáadott értékekbe, „stratégiai titkokba”, amelyek különlegessé, mássá teszik őket a piacon.

Az egyik tanulság, amit a résztvevők levontak: az a mérhetőség, adatgyűjtés által a vevők igényeinek megismerése és utána személyre szabott ajánlatok küldése. Érdekes volt a vevők „jutalmazási, bónusz” rendszerének kidolgozása, amely motiválja őket, hogy minél többször visszatérjenek.

Érdekes volt, hogy ipari, gyártó cég vezetője is rendkívül hasznosnak tartotta a látottakat és sokat tanult belőle.

Ezt követően a Mesterműhelyben feltérképeztük a cégek jelenlegi kommunikációját, ügyfélkapcsolatait. Megnéztük, milyen bizalomépítő eszközöket, módszereket használnak. KMegbeszéltük, hogyan lehet növelheti az ügyfélélményt, a vevők elkötelezettségét.

A speciális „szabaduló szoba” csapatépítésre kiváló

“Az egyetlen tőkéd, ami nem veszíti értékét, amit meg lehet védeni minden támadástól, az a vevőiddel való kapcsolat.” Dan S. Kennedy

Megvizsgáltuk, hogy a jelenlévő cégeknek milyen hozzáadott értékei, innovációi vannak (amelyek miatt érdemes őket választani).

Ötleteket, megoldásokat mutatunk arra, hogy ezeket az értékeket hatékonyabban kommunikálja mindenki a piacával és nagyobb szimpátiát, érdeklődést vagy éppen elkötelezettséget váltson ki a leendő és a meglévő ügyfeleiből.

Ezeken felül pedig megkóstoltuk a Kajahu speciális magyar szürkemarhából készült ételeit, hamburgereit.

Kívánom Önnek, hogy olyan legyen a 2018-as éve, amilyennek megálmodta! Kívánok Önnek minőségi vevőket, ügyfeleket, akikre bátran építheti vállalkozását!

Ahhoz, hogy valóban megbízható partnerei legyenek, ne felejtsen el bizalmat építeni, hozzáadott értékeket adni és együttműködésekben gondolkodni!

Vereb István

 

Előző cikkMagyar szabadalom segíti a földcsuszamlások megakadályozását
Következő cikkA GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselőkkel szemben támasztott követelmények

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here