BusinessFlow
Generációváltás és tudásátadás gazdasági szemszögből
A magyarországi vállalatok mintegy kétharmada családi tulajdonú vállalat, a bruttó hazai termék több mint felét ők állítják elő és minden második foglalkoztatottat ők alkalmaznak....
A GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselőkkel szemben támasztott követelmények
Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendelete („GDPR” vagy „Rendelet”) 2016. május 25-én lépett hatályba, rendelkezéseit a két éves felkészülési időszakot...
Innovatív üzleti modell a fenntarthatóságért a villámfordítástól
Minden vállalkozás legfőbb célja, hogy üzleti sikereket érjen el, de sajnos sokan csak saját céljaikat helyezik a figyelmük középpontjába. Van azonban egy üzleti modell,...
Az étterem, mely újraértelmezte az étkeztetés fogalmát
Van egy étterem Budapesten, ahol nem csak az ételek különlegesek - hiszen organikus alapanyagaik között a hungarikumnak számító szürkemarha is megtalálható -, hanem a...
A siker stratégiája Dobrocsi Nándor szerint (videó)
Mi a titka egy milliárdos fémipari cég fejlődésének?
A siker stratégiája, avagy… akinek akarata van, azt vezeti a sors, akinek nincs, azt csak vonszolja.
Erről tartott...
Alakíts ki kötődést elismeréssel! Bizalomépítés gesztusokkal
Néhány éve kétszáz lelkes értékesítő előtt tartottam előadást. Megkérdeztem tőlük, mikor tettek utoljára gesztust valakinek. Nem értették a kérdést. Megkérdeztem még egyszer.
Kiderült, hogy magát...
Kiváló kommunikáció és brandépítés egy nagykanizsai cégtől
Szeretetfát ültettek és időkapszulát is elástak a kiskanizsai ovisok - adta hírül a kanizsatv.hu (fotó: szintén kanizsatv). De mi köze ennek a kommunikációhoz és...