péntek, december 14, 2018

BusinessFlow

Generációváltás és tudásátadás gazdasági szemszögből

A magyarországi vállalatok mintegy kétharmada családi tulajdonú vállalat, a bruttó hazai termék több mint felét ők állítják elő és minden második foglalkoztatottat ők alkalmaznak....

A GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselőkkel szemben támasztott követelmények

Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendelete („GDPR” vagy „Rendelet”) 2016. május 25-én lépett hatályba, rendelkezéseit a két éves felkészülési időszakot...

Innovatív üzleti modell a fenntarthatóságért a villámfordítástól

Minden vállalkozás legfőbb célja, hogy üzleti sikereket érjen el, de sajnos sokan csak saját céljaikat helyezik a figyelmük középpontjába. Van azonban egy üzleti modell,...

Az étterem, mely újraértelmezte az étkeztetés fogalmát

Van egy étterem Budapesten, ahol nem csak az ételek különlegesek - hiszen organikus alapanyagaik között a hungarikumnak számító szürkemarha is megtalálható -, hanem a...

A siker stratégiája Dobrocsi Nándor szerint (videó)

Mi a titka egy milliárdos fémipari cég fejlődésének? A siker stratégiája, avagy… akinek akarata van, azt vezeti a sors, akinek nincs, azt csak vonszolja. Erről tartott...

Alakíts ki kötődést elismeréssel! Bizalomépítés gesztusokkal

Néhány éve kétszáz lelkes értékesítő előtt tartottam előadást. Megkérdeztem tőlük, mikor tettek utoljára gesztust valakinek. Nem értették a kérdést. Megkérdeztem még egyszer. Kiderült, hogy magát...

Kiváló kommunikáció és brandépítés egy nagykanizsai cégtől

Szeretetfát ültettek és időkapszulát is elástak a kiskanizsai ovisok - adta hírül a kanizsatv.hu (fotó: szintén kanizsatv). De mi köze ennek a kommunikációhoz és...