A Szentkirályi és a Kékkúti példája: együttműködésekben pénz van

0
  • Megújított és kibővített termék (vagy szolgáltatás) kínálat.
  • Új ügyfelek bevonzása.
  • Gyorsabb alkalmazkodás a vevői igényekhez.
  • Mód nyílik fejlesztésekre, beruházásokra, ami a versenyképességet növeli.
  • Hatékonyabb technológia és munkafolyamatok.
  • 4-5% helyett 10% feletti árbevétel növekedés.
  • Több nyereség.
  • Stabilabb, kiszámíthatóbb jövő.

Ezeket várják jó eséllyel a Szentkirályi és a Kékkúti ásványvíz egyesülésétől a két cég tulajdonosai. Az elelmiszer.hu oldalon olvastam elsőként a hírt a két vállalat közötti együttműködésről.

Az együttműködésekben pénz van

Pénz jön a kibővített termékkínálatból.
Pénz jön az új ügyfelektől.
Pénz jön a vevői igények jobb kiszolgálásából.
(…)

Naponta tapasztalom, hogy a cégvezetők 98%-a a direkt, azonnali eladásra fókuszál. Az ipari vállalatoknál talán méginkább, hiszen ott egyértelmű rendeltetése van a terméknek.

Viszont egyre inkább terjed az a szemlélet, amely a bizalomépítésre, a személyes kapcsolatok erősítésére, egymás erősségeinek kihasználására helyezi a hangsúlyt az értékesítésben és a fejlesztésekben.

„A két cég egyesítése közel egy éve zajlik. Közös irodába költöztünk, összevontuk a vezetőséget és az értékesítést. Az eddig elért eredmények alapján az integrációnak köszönhetően sokkal hatékonyabbá vált a működésünk.” – mondta el Balogh Levente, a Central European Mineral Water Holding elnöke az első eredményekről beszámolva.

Tehát, aki mer együttműködésekben gondolkodni, mint a Szentkirályi és a Kékkúti vezetősége is, az előtt olyan üzleti, piaci lehetőségek nyílnak meg, amelyekkel behozhatatlan előnyökre tehet szert.

Ezért is alkottam meg az Együttműködés alapú Értékesítés és Vállalatfejlesztés Módszerét, hogy megmutassan, hogyan tud az együttműködésekből több pénzt teremteni. Csak okosan és odafigyelve kell csinálni.

Hogyan kezdjen hozzá?

Tegye fel magadnak a kérdést: mi lenne, ha…
– ilyen területen is fejlesztenék?
– efelé a piac felé is nyitnék?
– együttműködnék a konkurensemmel?
– más módon mutatnám be (kommunikálnám) a termékeim előnyeit?

Maga is megízlelheti ennek a módszernek a nagyszerűségét a következő Találkozónkon, május 25-én. Néze meg a részleteket és jelentkezzen itt május 18-ig »

Előző cikkHogyan mérd az üzleti kapcsolataid hatékonyságát? (1)
Következő cikkMit mondana neked Bernd Storck, ha a vállalkozásod edzője lenne?

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here